Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2007

Η "ΕΓΩ ΕΙΜΙ" ΠΑΡΟΥΣΙΑ



Από τις Επιστολές: 5η, 6η, 7η, 9η, 11η, 14η,




Η "ΕΓΩ ΕΙΜΙ" ΠΑΡΟΥΣΙΑ


Οι έγχρωμοι κύκλοι "7", γύρω από την Ηλεκτρονική Παρουσία "Εγώ Ειμί" αντιπροσωπεύουν το Αιτιατό Σώμα. Αυτό, είναι το συσσωρευμένο καλό όλων των περασμένων ενσαρκώσεων όπως και του καλού που η "Εγώ Ειμί" παρέλαβε, κατά την κάθοδό της στην ύλη, μέσω των Επτά Σφαιρών - Ακτίνων.
Κάθε κύκλος έχει ιδιαίτερο χρωματισμό - το ξεχωριστό χρώμα κάθε Ακτίνας. Αρχίζοντας από μέσα προς τα έξω, βλέπουμε την Πρώτη Ακτίνα με το λευκό-βαθυγάλαζο χρώμα, τη Δεύτερη με το κίτρινο, την Τρίτη με το ροδόχρου, την Τέταρτη με το λευκό, την Πέμπτη με το Πράσινο, την ΄Εκτη με το χρυσο-ροδόχρου και την ΄Εβδομη με το ιόχρου.
Μιλώντας όμως εδώ για χρώματα, ας έχουμε υπ όψη μας ότι τα χρώματα των Ακτίνων δεν είναι αυτό που αντιλαμβανόμαστε εμείς οι κοινοί θνητοί. Τα πιο πάνω, είναι χρώματα σε διαρκή κίνηση. Το μόνο παράδειγμα που μπορώ να δώσω, είναι τα χρώματα του Ουράνιου Τόξου.

Οι περισσότερες από τις γνώσεις που παίρνετε σ΄αυτή την επιστολή, είναι νέες. Όχι ότι δεν υπήρχαν πριν, αλλά εξαιτίας της ανθρώπινης κακοδαιμονίας, ο Κοσμικός Νόμος τις είχε αποσύρει από τον πολύ κόσμο, κατά τις τελευταίες πολλές χιλιετηρίδες και διδάσκονταν μόνο σε αποδεδειγμένους μαθητές στα Ερημητήρια και Σχολεία των Διδασκάλων.

Με την είσοδο της ΄Εβδομης Ακτίνας, ως ενεργούσας Δύναμης στη Γη, έγιναν πολλές παραχωρήσεις στον ΄Αγιο Γερμανό, Τσοχάν Αυτής της Ακτίνας.
Τρεις από τις πιο σημαντικές είναι:
¨ η γνώση για την "Εγώ Ειμί" Παρουσία, ("Ι ΑΜ"),
¨ ο Κύλινδρος του Φωτός και
¨ η ευεργετική χρήση της Ιόχρου Φλόγας.



Η Γνώση της "Εγώ Ειμί"

Tη σπουδαιότητα της γνώσης της "Εγώ Ειμί" - "Εγώ Ειμί ο ΄Ων" - μπορείτε να την κατανοήσετε από την παρακάτω περικοπή ομιλίας του Κοσμοσωτήρα ημών Ιησού Χριστού.
( Η "Εγώ Ειμί" για τον άνθρωπο, είναι η πραγματική γι΄αυτόν Θεότητα και στέκεται από δέκα μέχρι πενήντα πόδια πάνω από το φυσικό του σώμα).

Η ομιλία αυτή δόθηκε κατά την 25η Δεκεμβρίου 1935 στο Los Angeles, προς τους μαθητές της "Ι ΑΜ" .

"…. Η απόσυρση όλης της ανθρώπινης δύναμης από τον εαυτό σας….. και η απόδοσή της στην Παντοδύναμη "Εγώ Ειμί" Παρουσία όπου ανήκει, είναι το κλειδί που θα ανοίξει τους θησαυρούς του Σύμπαντος….στη ζωή σας και θα σας φέρει τελειότητα.
Αυτό Εγώ έπραξα κατά τη Διακονία Μου (επί της Γης) και μ αυτό το μέσο, μπόρεσα να διαλύσω κάθε δυσαρμονία σ εκείνους που ήρθαν προς Εμένα και να τους ελευθερώσω προς το Φως της Παντοδύναμης "Εγώ Ειμί" Παρουσίας τους.
Αυτή ήταν η μέθοδος με την οποία μπόρεσα να πραγματοποιήσω τις τόσο επικαλούμενες "θαυματουργικές" θεραπείες…"


Και αλλού, για το ίδιο θέμα, ο ίδιος ο Ιησούς, σε ομιλία Του προς τους μαθητές της "Ι ΑΜ", στο Shrine Auditorium του Los Angeles, την 3η Ιανουαρίου 1937, αναφέρθηκε όπως στη συνέχεια:

"…Χωρίς την προσοχή στην υπέρτατη Παρουσία της Ζωής, την Πανίσχυρη "Εγώ Ειμί", η ανθρωπότητα δεν έχει ελπίδα. Δεν υπάρχει μέρος που μπορεί να φτάσει χωρίς Αυτή.
Εκείνοι στις (Χριστιανικές) Εκκλησίες, από τη μια άκρη ως την άλλη του κόσμου, που ισχυρίστηκαν ότι Με λατρεύουν και κηρύττουν τους Λόγους Μου, παρέλειψαν εντελώς να κατανοήσουν αυτό.

Προσεύχονται διαρκώς προς το Θεό τον Οποίο έβαλαν σε τόση μεγάλη απόσταση ώστε να φαίνεται ότι χρειάζεται κάποιος την αιωνιότητα για να Τον προσεγγίσει.

Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα οι προσευχές της ανθρωπότητας ανταποκρίνονται όλο και λιγότερο.

Μόνο εκείνοι οι αγαπητοί που γνώρισαν την Πανίσχυρη "Εγώ Ειμί " Παρουσία, που είναι η ΄Απειρη Παρουσία του Θεού προς την Οποία όλοι έπρεπε να προσεύχονται, έχουν άμεσα αποτελέσματα από τις επικλήσεις τους, τα "decrees" που εκπέμπουν και από τις προσευχές τους….".

Και προχωρεί ο Κοσμοσωτήρας: "Θα σας πω κάτι το καταπληκτικό: ΄Αν ο Ορθόδοξος κόσμος, όπως τον αποκαλείτε, μπορούσε να αποδεχτεί αυτή την κατανόηση -την (μέσα στον άνθρωπο) Θεότητα, την ΄Απειρη μέσα σ αυτόν Παρουσία, την Πανίσχυρη "Εγώ Ειμί"- σε ένα χρόνο η Γη θα μεταμορφώνονταν. Αλλά οι συσσωρευμένες διανοητικές αντιλήψεις, που ενεργούν μέσω των αισθημάτων της ανθρωπότητας, δεν επιτρέπουν τέτοια ελευθερία εισόδου, εκτός αν το άτομο είναι αρκετά ισχυρό ώστε να μπορεί να αντιδράσει στην από έξω και μέσα πίεση…".

Εξακολουθεί: "Χαίρομαι να σας πω τις λέξεις αυτές σήμερα, ώστε να γνωρίζετε ότι ουδέποτε χωριστήκαμε. Αισθάνομαι την αγάπη σας, τις σκέψεις σας, τις προσευχές σας.
΄Αν ήταν δυνατόν για Εμένα τώρα να αισθανθώ λύπη, η Καρδιά Μου θα ήταν βαριά που βρίσκω τις πύλες τόσων πολλών Εκκλησιών κλεισμένες σ Εμένα. Αντί γι αυτό όμως, χαίρομαι γιατί μια μεγαλύτερη διεύρυνση του Φωτός και της ευκαιρίας άνοιξε για Εμένα που μου επιτρέπει να επιχύσω την Αγάπη και τη Βοήθειά Μου σε εκείνους από την ανθρωπότητα που μπορούν ειλικρινά να δεχτούν την Πραγματικότητά Μου και την Παρουσία Μου.
Περιμέναμε για πολύ χρόνο και με υπομονή να εξυπηρετήσουμε την ανθρωπότητα.
Για μια ακόμη φορά, με τον ΄Αγαπητό Μου ΄Αγιο Γερμανό… βαδίζουμε προς τα μπρος να φέρουμε Φως, Ελευθερία, Ευλογία και την Ανάληψη στην ανθρωπότητα…".

-------------------------------------

Για τη σπουδαιότητα της "Εγώ Ειμί", η Κοσμική ΄Υπαρξη Mighty Victory μας λέει σε ομιλία
Της προ μιας τάξεως μαθητών της "Ι ΑΜ" .

"……H διδασκαλία της "Εγώ Ειμί" δεν είναι το γέννημα της φαντασίας κάποιου!
Είναι η Μεγάλη Πραγματικότητα που δόθηκε στον κόσμο, στην Τελική Προσπάθεια για τη διάσωση του ανθρώπου….
Η ανθρωπότητα, κατά το παρελθόν, προχωρούσε στην εξέλιξη…προηγούνταν λίγο και τότε κάτι θα συνέβαινε, "σκόνταφτε" και τελικά, έπεφτε.

Αυτό δε θα συμβεί με την κατανόηση της Πανίσχυρης "Εγώ Ειμί" Παρουσίας.

Οτιδήποτε κερδίζετε με την επίκληση προς την "Εγώ Ειμί" Παρουσία, αποβαίνει αιώνιο κτήμα σας… Επομένως, δεν οπισθοχωρείτε αλλά προάγεστε…".


--------------------------------------

Ο ΄Αγιος Γερμανός προς τους μαθητές της "Ι ΑΜ"
(΄Αγιος Φραγκίσκος, 1η Αυγούστου, 1937)

"…..Η ιδέα επικρατεί, μεταξύ κάποιων, ότι η Θεότητα βρίσκεται μέσα σας και όχι πάνω από σας …

Η Θεότητα αγκυροβολεί μέσα στην καρδιά σας - στην Παντοδύναμη "Εγώ Ειμί" Παρουσία σας.

Το μεγαλύτερο μέρος της Παντοδύναμης αυτής Νοημικότητας και Παρουσίας, είναι ένα σώμα απτό και πανίσχυρο μέσα στο απαστράπτον Φως Του.

Αυτό το Σώμα της Θεότητας βρίσκεται πάνω από εσάς. Από Αυτό έλκει ο άνθρωπος τη Δύναμη, την ενέργεια και τη νοημοσύνη του.

΄Αν ολόκληρη η Θεότητα βρίσκονταν μέσα σε σας, θα ήσασταν Θεϊκές Υπάρξεις που θα εκπέμπατε ωραιότητα και τελειότητα και θα είχατε υπό τον έλεγχό σας κάθε ουσία στον κόσμο σας.
Το γεγονός ότι δεν εκδηλώνετε αυτή την τελειότητα, είναι απόδειξη ότι ΟΛΟΣ ο Θεός ΔΕΝ βρίσκεται μέσα σας.

Η Ακτίνα του Φωτός και της ενέργειας, αγκυροβολεί στην καρδιά σας αλλά έχετε ένα πολύ μικρό μέρος της Παντοδύναμης Νοημικότητας και ενέργειας που ενεργεί στο σώμα σας.

Επομένως το Πλήρωμα του Θεού δεν είναι στο σώμα σας…

Το περισσότερο μέρος της "Εγώ Ειμί" Παρουσίας σας είναι άνωθέν σας.
--------------------------------------


H Tσοχάν (ηγέτιδα) της ΄Εκτης Ακτίνας Nada, προς τους μαθητές του "Summit Light-house",
(Washington, 1964):

"…..Θαυμάσια συστήματα αναπτύχθηκαν από την Ιεραρχία κατά το παρελθόν και οι παλαιότεροι αποκρυφιστικοί νόμοι ήταν πολύ επιβοηθητικοί σε εκείνους που αποζητούσαν την Ατραπό του Φωτός.

Σήμερα, τα διδάγματα των Μεγάλων Αναληφθέντων Διδασκάλων και η γνώση που έχει καθένας από εσάς για την ύπαρξη εντός του εαυτού του της Πανίσχυρης "Εγώ Ειμί" Παρουσίας, είναι το τελευταίο μέχρι τώρα που έχει αποκαλυφθεί σαν τρόπος για την ανύψωση επάνω στην Κλίμακα της Προόδου.

Μην επιτρέπετε σε κανένα να αφαιρέσει από σας το στεφάνι της νίκης λέγοντάς σας ότι υπάρχει άλλη, πιο αποτελεσματική μέθοδος επίτευξης.
Αγαπητοί Μου, ας συνετισθούμε! Υπάρχει άλλος άμεσος τρόπος από εκείνη τη Θεία Παρουσία που βρίσκεται μέσα σας;
Υπάρχει Διδάσκαλος, Αναληφθείς ή όχι που είναι κάτοχος δυνάμεων τις οποίες, η εντός σας Παρουσία, δεν τις έχει άμεσα προσιτές…;"


-----------------------------------------------------

Ο Μάχα Τσόχαν, ("Buletin", 12 Ιουλίου 1959)

"…. Ο Μέγας Δημιουργός, μέσα στην άπειρη αγάπη και έλεός Του, δημιούργησε το ηλεκτρικό υπόδειγμα κάθε ιδιώτη, διαφορετικό και χωριστό από τους άλλους, έτσι ώστε καθένας να έχει ορισμένη προσωπικότητα και ωραιότητα μορφής.

Τα ήλεκτρα κάθε ιδιώτη διαφέρουν, ως προς τη στοιχειώδη τους διαμόρφωση, τόσο όσο και οι νιφάδες του χιονιού.

Καθένα πρότυπο υπόδειγμα αντιπροσωπεύει την ιδιότητα της "Εγώ Ειμί" Παρουσίας, η οποία θα εκδηλωθεί δια του Χριστικού Στοιχείου στην ολοκληρότητά της, μέσω του εξωτερικού εαυτού…..

"Το υπόδειγμα των ηλέκτρων του Αγίου Γερμανού αντιπροσωπεύεται δια του Σταυρού της Μάλτας, εκείνο του Κυρίου Γουατάμα Βούδδα δια του ανοικτού λωτού, το δε υπόδειγμα του Αγαπητού Αντι-βασιλέα, Σανάτ Κουμάρα είναι ο Αστέρας της Αγάπης και της Ειρήνης. (Του Μάχα Τσόχαν είναι η λευκή περιστερά).
Αυτό σημαίνει, ότι όλα τα ήλεκτρα που διαμορφώνουν το σώμα του Σανάτ Κουμάρα, του Αγίου Γερμανού και του Κυρίου Γουατάμα είναι αναρίθμητες μυριάδες πανομοιότυπων υποδειγμάτων, για τα οποία αναφερθήκαμε πιο πάνω και μέσω των οποίων το Φως της Θεότητας εκχέεται αέναα…..

"΄Ολη η Θεία Ενέργεια που έλκουν από το -Αμορφο- Σώμα της Θεότητας, εφόσον περιέλθει στη συνειδητή δικαιοδοσία Τους, αμέσως διατυπώνεται με αυτά τα υποδείγματα. Οπουδήποτε η υποδειγματική αυτή διατύπωση της Θείας Ενέργειας προχωρεί μέσα στο Σύμπαν, κατευθυνόμενη δια μέσου των σκέψεών Τους, των αισθημάτων, εκφρασθέντων λέξεων και πράξεων, θα φέρει το διάγραμμα του Ιδιαίτερου υποδείγματός Τους σε κάθε ήλεκτρο.

"Κατά τον ίδιο τρόπο, όλη η Θεία Ενέργεια που καθένας από τους μαθητές έλκει από το ΄Αμορφο Σώμα της Θεότητας, αμέσως παίρνει το σχήμα αυτού του ιδιαίτερου ηλεκτρονικού υποδείγματος….".




Δεν υπάρχουν σχόλια: